Ännu fattigare..

Japp, rubriken säger en hel del tycker jag.
Var ju på Hööks och Charlies Häst & Hund, fick tag på lite saker iallafall.
Varför måste allt vara så dyrt ? ._.'



Schabrak - 499 kr.
Benlindor - 99 kr.

Blev rött istället för ljusblått, hittade inte ett enda jävla ljusblått schabrak, dåligt.
Får hoppas att han passar i röd och tyvärr var inte benlindorna i samma nyans men nästan, men förhoppningsvis syns inte det sen. xd
Det är inte så stor skillnad som det är på bilderna, haha.



Hackamore - 299 kr.
Yes, äntligen hittade jag ett svart hackamore ! :)
Skönt för han och slippa gå med bett hela tiden.



Hästgodis Effol - 49 kr
Hästschampo Windsor - 59 kr.



Och alltihop.
Det gick ju till en hel del, men åh, fick ändå inte tag i allt jag ville ha.
Ville ha ett pannband med röda stenar som hade passat så bra, och sedan hade jag velat ha ett tredelat eggbett.. Men det får bli nästa gång, vilket jag hoppas är snart. :)

Dagens blogg avgörs ikväll !

Kommentarer
Postat av: Josäfin :>

Super najsiga grejjer :D

2011-08-10 @ 19:51:00
URL: http://jossanamigo.blogg.se/
Postat av: Ellen

Fina saker! :)



sv: Okej, vad synd.. Men tack ändå (:

2011-08-10 @ 20:40:57
URL: http://ellenshestliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0