Crown Prince L 12/8

Blev som sagt ett dressyrpass, tredelade bettet och sadel.
Det gick inte överdrivet bra men det gick ju inte så dåligt heller, det gick lagom. Iallafall, gjorde massor av volter, serpentiner, åttor o.s.v, han gick bra i höger varv men mindre bra i vänster varv, ville hela tiden dra sig mot stallet om man säger så. Jobbade mycket på volten, han sökte sig neråt mycket och vissa steg fick han till det och bärde upp sig lite, men bara för några steg och kom ner fint. Annars gick han ganska mycket bakom lod, men antar att det är för att han inte har muskler att bära upp sig med - ännu -. Men det kommer ! :)
-
Galoppen gick dåligt, orkar inte förklara men det gick inte så bra, haha. Men galopp tog han iallafall, alltid något att vara nöjd över. Galoppen går faktiskt bättre i skogen nu för tiden, så jag hoppas att galopperna idag inte påverkar honom något, hehe. Mycket beröm fick han också och fjäskade som en liten gris nu när jag nästan alltid har godis med mig.
Men är ändå ganska nöjd, vi har ju haft det värre! :) Bara att öva.


Älskar bilden ovanför, så söt!



Blogg.se dampar as mycket för mig, får damp snart..


Kommentarer
Postat av: a ' photography ♥

vinnaren från fototävlingen finns nu ute, kanske blev det du?

2011-08-12 @ 20:05:55
URL: http://perssonfotar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0