Crown Prince L 8/8

Jag är så himla lycklig när jag sitter på din rygg och jag vet inte hur jag fick turen att äga världens bästa häst.
Idag hade jag en överpigg samt smart häst. Han var ganska tittig idag men det var perfekt ridväder!
Han var iallafall hyperpigg, går inte beskriva för jag har aldrig varit med om en sån pigg häst innan. Iallafall så red vi favorit-galopp rundan.
Började med att han började trava fort utan lov, jag försökte skritta då han vet att vi brukar galoppera där. Han vet också att om han galopperar så vill jag ogärna stanna honom när han ändå får upp galoppen, så när jag ska sakta av tar han galopp och då bara manade jag på honom och fyfan vad fort det gick. Så himla glad över dagens ridtur för det gick superbra!
Jag har världens bästa häst på fyra ben!





Kommentarer
Postat av: judde

Sv: Eller jag gillar Twilightböckerna men inte filmerna X)

2011-08-08 @ 18:42:55
URL: http://ryttareochkusk.blogg.se/
Postat av: Ebba

Fina ni är !!

Vilken ras?? :)

2011-08-08 @ 22:18:54
URL: http://ponnytokarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0