Dag 03

Dag 03 - Mina drömmar / Drömjobb.
Min dröm.. Hmm.. Jag vill flytta till en stor gård. Ha mycket djur, får, hund, katter, hästar och lite så. Typ, 4-5 hästar. Inte behöva oroa mig för pengar och sånt, liksom ha riktigt gott med pengar, ha kvar mina vänner men även hitta nya, och hitta den stora kärleken.
-
Mitt drömjobb.. Jag vill ha en stor ladugård, ta in misshandlade, problem eller vanvårdade djur, främst hästar men kanske även lite andra djur.
Få dem bra och ge dem en andra chans liksom, bli riktigt duktig och kunna kommunicera med dem på rätt sätt.
Det är fan inte hästens fel att den blir misshandlad och slagen, det är bara idioter som gör något sånt, hästar har alltid en mening vad dem gör - inte för att vara dumma. Dem har en anledning bakom allt.



tidsinställt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0