Dag 04 - Min familj

Dag 04 - Min familj
-
Mina föräldrar skildes när jag var liten. Typ , 3 år eller något? Eller, jag vet inte.
-
Robin är min "helbror", eller ja vi har samma föräldrar. Han är 16 år. Vi har inte precis en stark relation till varandra. Vi är båda datanördar så när vi är hemma sitter vi vid datan, när vi väl träffas så bråkar vi oftast. Han är så otroligt självisk och egoistisk så det är inte sant. Vissa dagar har jag såådan lust att bara slå sönder honom totalt men vissa dagar håller vi sams, otroligt nog.
Men ah, han har det som mig typ, åker varannan vecka mellan föräldrarna, och ah.
- Har ingen bild, och hade jag haft hade han dödat mig om jag lagt ut, så bäst om vi skippar det.


Moa är min "halvsyster", vi har samma Mamma. Moa är 8 år, alltså .. typ 6 år mindre än mig. Hon och jag är väldigt, hm.. Ja, vi småbråkar ganska mycket. Och ibland, jävlar vad vi kan slåss alltså. Men vi brukar ha kul tillsammans ibland, köra cross och sånt. Hon är som jag typ, gillar fotboll, hästar och sånt. Hon är snäll och framför allt snabb.
Hon är längst till vänster.

Linus är min "halvlillebror", vi har samma Mamma. Han är 7 år. Han är cool. ;) Nej men han är en liten biff typ, eller ja han är stark, och slåss super hårt. Han och jag brukar lira lite fotboll ibland och så, dock vill han inte längre ha pussar från storasyrran längre ! ;) Han är GRYM på fotboll för sin ålder.
-

Agnes är min "halvsyster", vi har samma Pappa. Hon är 5 år, och hon och jag är väldigt ofta. Alltså, inte som att vi snackar men vi är med varandra. Gosar med katterna, kollar på film, cyklar, ute och hoppar studsmatta och sånna saker. Vi står nära varandra fast på ett helt annat sätt. Vi håller nog ihop så bra för att det är så stor ålderskillnad mellan oss. Minns inte ens att vi bråkat någon gång, hon brukar ALLTID vara hos mig och försvara mig när Robin är elak ( alltså hela tiden typ ).

Mamma är .. Mamma. Gammal kärring. ;) ( Haha, jag vet att du läser detta ;). Haha, nej men hon är typ, eeh 37.. Tror jag. Hon är väldigt snäll, lätt övertalad. Hon brukar göra det mesta för mig faktiskt. Hon är en sån hemma-mamma om man säger så, hon typ plockar upp överallt, hon tränar också lite och sånt. Jag kan prata med allt om henne, vilket jag är ganska glad över.
Såhär sa hon häromdan " Om du tycker det är pinsamt, vänta bara tills du ska köpa kondomer! Inte sex utan gummi. " Haha, bara där hör ni hur våran relition är ? ;)
( Nu sitter nog mamma och ler för att hon har sett att jag skrivit detta, eller så blir hon sur. :) )


Tomas är min "låtsaspappa." Mamma och Tomas träffades för många år sen, och dem gifte sig för några år sen. Han är.. 34 eller något.. Hehe. Han är typ, mekar kille, om man kan säga så. Han grejar mycket med crossar, bilar, klipper gräs och sånt. ;) Han SUGER på att laga mat, och han kan vara så pinsam. Typ ställa sig och dansa, man ba -.-'. Haha, nej men han är schysst. :)

Pappa är.. Pappa. Han är typ, 40 tror jag ? xd Iallafall, han är snäll, brukar skjutsa om han har tid. Han är ute och tränar väldigt mycket, tränar för vasaloppet och sån skit. På sommaren brukar han vara ute med båten och på vintern skidor och sånt. Han har ett eget företag som han spenderar mycket tid på, och nu vet jag inte vad jag ska säga mer ! :)

Martina är min "låtsasmamma." Pappa och Martina träffades för några år sen, hon är typ.. 36 eller något. (A)
Hon är snäll, jobbar på ambulansen vilket gör att hon är borta vissa dagar, ibland jobbar hon dygn och sånt. Hon är typ ute och tränar ibland, vill gärna ha det fint i trädgården, bakar och lagar mat mycket. :)

Sen har jag 2 katter, 2 kaniner och 1 häst. :)
-
Har ingen bild på resten som jag hittar, lovar att det kommer upp någon annan gång. ;)
-
Mina föräldrar har dessutom sånna här mupp regler, typ " dra ut internet klockan 22.00 på vardagar o.s.v " , så irriterande. :o


Kommentarer
Postat av: Mamma

Ja jag sitter och ler som den gamla tant jag är :)

Du är bara så söt!

2011-08-23 @ 20:46:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0