Dag 11 - Mitt självförtroende / min självkänsla

Dag 11 - Mitt självförtroende / min självkänsla
Alltså, jag har inget direkt att säga om denna punkten, vet inte ens varför jag hade med den haha.
-
Men typ, jag har väl precis som de flesta. Inte för bra, inte för dåligt.
När jag fixat mig, ibland är jag nöjd, ibland inte. Jag är inte så nöjd med mig själv, det finns ju saker jag skulle vlja ändra på. Något jag absolut hatar, är när folk tar kort på mig. Alltså, okej om jag och min kompis dampar lite, men alltså mer seriösa kort, det bara.. Blir sällan nöjd. Är inte så egenkär precis.
T.ex. om jag tar ett kort när jag rider, tycker jag att det inte blir fult så suddar jag ut mitt aniskte utan att tveka liksom. Jag hatar att snacka inför många, typ i skolan. Stå framför folk och ha alla ögonen på sig och alla lyssnar.
-
Jag är sån, vet jag att jag klarar det så behöver jag inte fundera på det, oavsett vad det är.
Haha, nej det här gick dåligt, vet inte ens vad jag vill komma fram till. xd




Rörigt, slarvigt, fånigt och tidsinställt. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0