Dagens ridpass 23/8

Är hemma efter en sjukt härlig ridtur i skogen på Prince.
Började jättefint, lät han traska på och göra lite som han ville, så han typ ställde sig och kliade sig på flera träd, men var ändå ganska pigg. Och jag kände hur han taggade på galoppsträckan, som en tickande bomb, han har inte fått springa ut på länge..
Och jävlar, jag har aldrig sett Prince eller någon annan häst galoppear så jävla fort.
Seriöst, det gick sååååå fort att tårarna bara sprutade, helt sjukt.
Men det var ett superhärligt pass, vi var kompisar hela tiden och han var så go och glad. :)





Btw, berättade jag om min dröm?
Drömde att Princes slet sig med grimskaft och bröt benet, sen så stod han i sin box och sen kom hans ägare och hämtade honom för jag fick inte ha kvar honom längre. Jag grät som fan i drömmen och sen vaknade jag upp och då grät jag också, lite läskigt.




Min snygging det där.

Kommentarer
Postat av: sara

Hej skulle uppskatta om du berättade om barbacka gjorden, är den bra osv? :D

2011-08-26 @ 13:16:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0