Dreamer

Förlåt för min dåliga uppdatering, men har faktiskt inte fått sitta vid datorn för mina föräldrar, sen har jag kört hö hela kvällen.
Mina stackars armar är helt upprivna nu, det svider!
Men som sagt, vad gör man inte för hästen sin ? ;)
-
Imorgon på kvällen blir det att rida med Fanny, förhoppninsvis så blir det en rolig ridtur.
Våra hästar är typ super töntiga, dem ser en liten läskig sak och sen bara; OMG VAD LÄSKIGT.
Speciellt Prince, om han väl inte går först från början så typ vägarar han gå först sen, barnsligt. ;)
Prince fick ju som sagt vila idag också, gosade med honom i hagen och gav honom sin mat, tog lite bilder och jag kanske lägger upp dem sen, om jag orkar. :)
Ska försöka slänga upp ett/några roligare inlägg senare, så håll utkik! :)

Kommentarer
Postat av: alexandra

Sv; vet inte om ebba har svarat men iaf!

den översta hästen heter Crut, ( ridskoleponny ) och e ett russ

och min ponny charlie den understa e imp. belgien mer vet jag inte i rasväg på honom...

hoppas vi inte svarar båda två nu... haha =) <3

2011-08-01 @ 22:53:03
URL: http://ponnytokarna.blogg.se/
Postat av: Inez

Hej! Superroligt att du kommenterar och läser bloggen! :D



Hon är en korsning mellan welshponny och new forest. e. Vernon's peeping tom, superfin hingst :)

2011-08-02 @ 11:22:14
URL: http://ponnypuckon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0