Fanny Tipsar !

Om ni letar sadel och ni bor nära t.ex Charlies häst & Hund, tycker jag ni ska ta med er häst dit. Då får ni jättebra hjälp och ni känner verkligen hur de olika sadlarna påverkar er och hästen.
Dessutom hr dom ibland lite begagnat där som är lite billigare då.

Jag åkte ju dit i fredags och köpte en sadel där. Min sadel var helt ny och passade Sunny jättebra och jag tyckte den var skönast av alla som 6 sadlarna jag provade.

Bara ett litet råd om ni är osäkra vilken stl/ sadel ni vill ha !

Givetvis har inte alla hästbutiker sadelprovning, men det har Charlies Häst & Hund iallafalla ! :)


Sadeln jag köpte



Och såhär glad var jag när jag äntligen hade fått den !



Kommentarer
Postat av: Daniela

Såg att du undrade vart det gick att köpa windy böcker :)



Kolla på tradera.se :)

Där brukar det finnas :D

2011-08-01 @ 11:44:17
URL: http://powerpony.blogg.se/
Postat av: Daniela

SV: Så lite så :D



Tack :D Din/eran header ar också super fin och fina bilder :D

2011-08-01 @ 12:58:20
URL: http://powerpony.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0