Fucki'n Freaki'n AWESOME.

Kom nyss från en helt sjukt överbra kväll i Hillerstorp.
Åkte dit med Kimman, var sen med mååånga personer. Typ 20 stycken eller något, men jävligt kul hade vi, bästa kvällen på lääääääänge.
Helt otroligt vad bra vänner jag har. Alla gjorde kvällen heeelt awesome, ALLA, så tack.
-
Är väldigt trött nu, så eftersom att jag är borta hela dagen imorgon ställer jag in lite tidsinställda inlägg till er. :)
-
-
Charmig bild på mig och Kimman. Tyvväärr har jag inga bilder från idag, men skärmen hade ändå spruckit om jag lagt in det, alldeles för snygga människor ! ;)
-

Kommentarer
Postat av: Klara♡

Hej!

Kolla in min blogg, just DU har chansen att gästblogga på min blogg, om vad som helst!

Av 3 namn är ett ditt!!

kram, hoppas att du är med <3

2011-08-20 @ 10:36:45
URL: http://dressyrohoppryttare.blogg.se/
Postat av: Amanda

haha jag räknade vi va 18st som mest ;)

Sjuuukt kul :D

Erkänn du blev rädd av filmen!?

Enormt bra vänner :)<3

2011-08-20 @ 20:54:44
URL: http://thinkyouknowme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0