Goodbye my lover

Hallojs!
Kom hem för någon timme sedan och har ridit Prince innan dess. Jag gjorde det enkelt, han fick bestämma vägar och jag fick bestämma tempo. Det gick suuuuuperbra!
Det var en stor vattenpöl som tog upp hela vägen, 3-4 meter och runt 15 cm djupt, han gick utan att få panik ! :'D ( Han har fått det ibland, och för er som inte vet så är han lite vattenrädd. )
.


Lagom charmig bild på mig, Fanny, Prince och Sunny haha!


Ikväll har vi match mot Gnosjö, yes. Känns som att ingen kommer komma, alla är borta eller sjuka..
Har laddat upp med cola och vanligmunk iallafall, haha ! ;)
Jaja, jag bloggar mer ikväll ! :)


Haha, jag bara älskar bilden!
Kan inte fatta att vi börjar skolan i övermorgon, gött att träffa vissa kompisar som man inte träffat på hela sommaren typ.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0