Hästar till salu..

Ägaren där jag har Prince säljer 6 av sina shettisar nu, 3 ston och 3 föl.

Jag tror att det är Lina, Lodis, Fia och sen de tre fölen.


Lina och hennes föl.


Ett hingstföl som ska säljas.


Lodis stoföl, som ska säljas.
-
Har rensat alla bilder på datorn typ så har tyvärr inga på Fia eller Lodis, och detta är mobilbilder därav kvalitén.
Men japp, stod inte direkt nära av någon av dem små, trixtränade bara Fia ett litet tag.
-
Detta är ett tidsinställt, bara för att hålla er uppdaterade så fick jag ta och skriva om detta, haha.
Vi är antagligen och rider nu ! :)



Kommentarer
Postat av: Sanna :)

Tjenixen lilla du/ni :D



Vill du vara med i veckans blogg ?

gå då in på min blogg & anmäl dig ♥

sannasfotografi.blogg.se

2011-08-13 @ 13:40:09
URL: http://sannasfotografi.blogg.se/
Postat av: sonja

Hallå sötisar!

Hur är det?

2011-08-13 @ 16:31:24
URL: http://zlokka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0