Heartbreak Down

Har nyss kollat på Deep Blue Sea, ingen direkt läskig film men jag hoppade till rejält några gånger, haha.
Åh, jag som redan har svårt att bada p.g.a. fiskar, nu lär jag väl aldrig bada igen! ;)
Nej usch, hajar gillar jag inte men delfiner, dem gillar jag.

Ska väl snart försöka sova, men åh så typiskt mig.
Jag sover länge vilket gör att jag inte kan sova sen, då är jag uppe länge..
Idag ställde jag väckarklockan på elva, vem tror ni somnar om ? Nej, alarm funkar inte för mig, ska däremot sätta en hink ovanför huvudet så jag bara kan dra i ett snöre sen blir det en sjö i min säng, då kan jag väl vakna iallafall.
Det var dessutom en äckelfluga som inte ville lämna mig ifred på morgonen ! :(
När jag sover                                                                       När jag blir väckt.
Haha, natthumor..
Imorgon blir det nog shoppa, -" skit kul "- sen stallet.
" KUL INLÄGG "

Nu ska jag lyssna på lite musik. :)




Puss !





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0