Hiss & Diss





* Hello Kitty-hörlurar. Hörlurar överhuvudtaget, men hur ska men göra när mamma & pappa ska gå och lägga sig och man vill fortfarande ha musik på, jooo man tar på sig sina lurar ! Fast Hello Kitty lurarna är såå söta.



* Värmen, skönt när man vill bada, men i stallet är det inget vidare !



* Glass, åååh vad gott det är.








* Mörkret ! Det är redan ganska mörkt vid 22.00.





* Svamp ! uscch, jag älskar att plocka svamp, men inte att äta den. 




* Saknade kompisar ! Många jag inte sett sen i slutade skolan.








Kommentarer
Postat av: EMELIEHONG

haha jag har sånna hellakittyhörlurar. Fett söta är dem



sv: haha jag tänkte också skapa en blogg tsm med några andra tjejer. Men det blir nt av, orkar nt (A)

2011-08-03 @ 13:15:10
URL: http://emeliehong.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0