I want it

Jag vill ha en hund!
Har alltid velat ha en, och nu har jag ju en häst, men det betyder inte att jag inte vill ha en hund. ;)
Någon av dessa hundar skulle jag vilja ha;

Chihuahua ( Långhårig )
- Bara för att dem är sååååå söta!



Rottweiler
- Så fina, och stora. Vackra rent ut sagt.. Drömhunden. :)
Min kompis Lisa har en sån hund, jag har aldrig sett snällare och människo vänligare hund!



Tollare
- Dem är så söta.
Många som jag känner har/har haft sånna, den ena jag kände var galen men gud så fin!




Golden retriever
- Underbara!



Shetland sheepdog
- Omg säger jag bara!
Som collie fast mindre.



Schäfer
- Så fina.




Alaskan malamute
- Damn, så gulliga.




Austrailen shepherd
- En av dröm hundarna!



Skulle man sätta dem som " drömhundar skulle det väl se ut såhär; "

1. Rottweiler

2. Australian Shepherd

3. Tollare

4. Golden Retriver

5. Chihuahua

6. Schäfer

7. Shetland Sheepdog

8. Alaskan Malamute


Typ så. :)
Nu har jag varit vaken ett tag, får väl åka ner till affären och köpa lite cola, hästen blir det ikväll för det är så varmt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0