I'll be missing you

Godmorgon ! :)
-
Ännu en dag med fint väder.
Det är nästan lite jobbigt faktiskt, jag orkar inte ligga ute och sola, jag kan inte rida då det är för varmt, jag kan inte ut och träna för då blir man supervarm.. Men jag ska försöka att inte klaga, för när det väl är kallt klagar jag också, allid är det något som är fel. ;)
-

-
Just nu sitter jag här i min underbara pyjamas, ska väl försöka slita mig från datorn, klä på mig och sedan åka ner till affären och köpa Cola och glass, hehe. Det förtjänar jag minsann i denna värmen !
-
Coca Cola i bök - Världens bästa !
-
-
Annars så får jag väl hoppas på att tiden går snabbare så det blir kväll eftersom jag längtar efter min lilla Prince, och att rida. Jag har faktiskt inte en sån tur att jag bara kan gå ut genom huset så ser jag min häst, det tar ungefärä 5 minuter att cykla till Prince. Inte långt men ändå, ni fattar själva om det är flera minus på en morgondag, jag lär väl både dö och cykla omkull.
Men jag vill flytta till en gård, så jag kan vakna upp och kolla genom fönstret och det första jag ser är min häst. Flyttar vi till en gård har vi dessutom större chans att skaffa ännu en häst, fast det tycker nog inte alla i min familj, hehe.
-
Men nu, lite bilder från igår!
Ha avsikt med att det är fotat med mobilen ! :)
Min lilla tönt ! :')
Haha, stackarn han orkade knappt resa sig sen.
-
Åh vad jag älskar dig, ditt lilla monster ! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0