I'm gonna die

Okej, för det första så förlorade vi med 9-0, inget oväntat precis.
-
Jag hade ont i knäet innan vi började matchen, men jag bet ihop och tänkte " Det går över. "
Det gick inte över och det blev värre och värre, och tillslut så haltade jag liksom fram, när jag väl sprang så bet jag ihop, men jag ger aldirg upp så självklart ska jag spela hela matchen.
Jag haltade och kan inte stödja på det, och när jag skulle gå ut bilen så kunde jag knappt komma ut, alltså knäet bara viker sig.
När jag stod i duschen så höll jag på att trilla 2-3 gånger, när jag hade suttit ner hade jag svårt att ställa mig, jag kunde inte ens gå ordentligt uppför trappan. Fick ta sånna där bebis steg och hålla i räcket, det gjorde så jävla ont och knäet ville bara vika sig.
-
Så jag snackade med Mamma och Tomas om det, dem sa att det vi har en menisk eller något i knäet, och det kan krångla.
Det brukar tydligen inte hända vid sånhär tidigt ålder, och i värsta fall så får jag aldrig mer spela fotboll och sånt.
MEN, det finns typ sån här rehabiliterings sak, så man kan träna upp det, eller så får man typ sy ihop det eller något sånt skit.
Jaja, hoppas bara att det går över och att det inte är det, jag älskar att spela fotboll oavsett om vi vinner eller förlorar, och jag vill verkligen göra det!
Men men, blir det värre får vi åka och kolla hos läkare, eller om det blir värre.
Som sagt, det är bara ett kanske, så vi får se.

Kommentarer
Postat av: andrea

sv: halvblod :)

2011-08-17 @ 01:12:34
URL: http://ponnyfjantarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0