Kan inte göra annat än att le.

Inser ni hur lycklig min häst faktiskt gör mig? Idag gick det så jävla underbart.
-
Idag var allt så himla perfekt. Blev mycket volter, och han sökte sig faktiskt neråt jättefint idag, inte överdrivet mycktet då jag var väldigt slarvig och knappt ställde honom alls idag, vilket jag ångrar nu. Hade svårt att koncentrera mig på det då jag hade skavsår och tappade stigbyglen hela tiden typ, suck.
-
Galoppen gick skitbra! Det kom ju lite bocksprång här och där, men han tog galoppskänkeln så himla bra. När vi skulle trava på en volt så började han galoppera väldigt många gånger trots att jag inte bad om det, vilket jag bara ser positivt då att han tar galopp. Dock så ville han sticka ibland men inte överdrivet mycket.
Han lyssnade jättebra på skänkeln tillslut och ja, det var väl det. Pigg och glad var han, min älskade häst.
Min häst är bäst i hela världen ! Och Sunny är bästa ponnyn. ;)


Älskling och jag dricker efter ett svettigt pass ! :)
Ska ladda upp bildbomb nu, så håll utkik!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0