Kill me

Dagen var bäst, den spenderades med Jonathan och Fanny.
Efter det åkte jag ner till Prince en liten stund, sen hem igen.
-
Har klippt mig också, åh det blev kort kort kort.. :( Jag vill ha låååååångt hår, dock nu hade jag slitet men ändå, jag hatar det.. * svär *
Ska färga det också, någon slags brun vill jag ha, typ någon av dem nedanför.





Nu är det slut med lediga dagar, imorgon börjar skolan och det känns fucking skit, kan lägga mig ner och bara dö just nu. Jag HATAR verkligen att stiga upp på morgonen, finns seriöst inget värre.
Men jaja, humöret är inte på topp, men vi hoppas på bättre humör imorgon, haha.



Kommentarer
Postat av: MADDES

Kikar in och önskar dig en god natt :)

2011-08-17 @ 21:38:41
URL: http://maddisenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0