Livet är drygt

Alltså, att sitta hemma och plugga matte är jävligt drygt, speciellt en fredags kväll.
Som Fanny sa, det blev inget Hillerstorp.
Så istället har jag suttit vid datan, lekt med lillasyrran och nu pluggar jag matte med musik till, damn så drygt. Lika bra att göra läxorna första bästa tillfället, ska verkligen satsa detta året.
Hoppade över ridningen på Prince idag för jag kände mig stressad, helt onödigt. -.-
Har iallafall fixat 2 filmer tills ikväll, Tretton och The Roommate.

Jaja, heejsvejs.
Skriiv på msn eller något och var sociala btw. :)





Kommentarer
Postat av: Hanna och Leone

Fin blogg !

2011-08-27 @ 19:16:04
URL: http://hannaochleone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0