Music is tha shit !

Lite låtar jag tycker är superbra som jag tänker dela med mig lite av !


Akon- Angel


Gavin Degraw- chariot / We belong together / I don't want to be



Mike Posner- Cooler than me


Nelly - Just a dream



Selnena Gomez - Love you like a love song / Who says / Tell me something I don't know

så fin hon är !

Fat Joe - Make it rain



Rihanna - Man down


Kate voegele - Manattan from the sky / no good / 99  times / PLaying with my heart / Angel


Usher
- Moving Mountains



Kevjumba, Ryan Higa & Chester see - Nice guys


M.I.A - Paper planes


Enrique Iglesias - I like it / Tonight I'm fucking you / hero


The midnight beast - TikTok ( parodi )


Declan Galbraith - Tears in heaven / Imagine / An angel


B.o.B - Don't let me fall / I'll be in the sky


Lil Wayne - Drop the world

Gud vad han är cool !

Miley Cyrus - Can't be tamed / stay / the climb




Såklart finns det mååååånga mer, men tar det lite kortfattat, så ni vet vilken musik jag gillar :)















Kommentarer
Postat av: bella

va gärna med i min frågestund på bloggen

svarar på allt :)

2011-08-06 @ 23:11:23
URL: http://lillasotabella.blogg.se/
Postat av: Julia ^^

Nice Guys äger! :O

2011-08-07 @ 06:47:07
URL: http://jumpingjulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0