Nu är jag här..

Japp, har inte uppdaterat på hela dagen då internet inte funkar som jag vill. Kom en kille och skulle hjälpa oss, men nähädå, det är vår nya grej som det är fel på.

Men men, ridit med hackamoret idag för första gången. Gick bra, men ändå är jag mer försiktigare på något sätt.
Följde med Ellen sedan till hennes hoppträning. Hjälpte till med lastningen osv. Lite riskabelt att åka själv.

Nästa vecka eller veckan efter åker jag nog på en liten hoppträning med Sunny, förhoppningsvis. Berättar hur Sunny är i hoppningen imorgon.

På tal om imorgon så kommer hovslagaren *äntligen* Det är ju bara 2 veckor sen Sunny tappade ena framskon...
Kanske blir ett dressyrpass med för Angelica. Vi får se.

Och nu sitter jag här. Kom hem för 2 timmar sen ungefär.

'

Sunny i vintras och nu i sommar ! ^^



Kommentarer
Postat av: johanna

sv: åh vad roligt, tävlar ni någonting? :)

2011-08-16 @ 22:58:29
URL: http://johannahellbergs.blogg.se/
Postat av: sidora

Hej hej!

Fin blogg.

Kolla gärna min och kommentera :)

Jag har många Beauty Tips.

Kram!

2011-08-16 @ 22:59:54
URL: http://sidoray.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0