Resten av ditt liv

Godmorgon!
Jag vaknade för någon timme sen typ. Är väldigt trött trots att jag har sovit ut. Kan verkligen inte fatta att skolan börjar på Torsdag, jag börjar få lite smått panik.. Usch.
Iallafall, idag har jag fotbollsträning, alltid lika kul att spela fotboll, nästan. Och imorgon har vi match, yeah..
Nog om det, ska nog kolla Heartland.. Har snart kollat två hela säsonger på väldigt kort tid.. :o xd
Får också nog träffa KimziWimzi som jag faktiskt inte träffat på hela sommaren!


Favorit bilden på mig och Kimman, för vi är så allmänt coola där. ;)



Haha, en bild från mitt gamla fotbollslag.
Ifall ni undrar, så är jag den 5:e från vänster, där uppe. ;)

Men, vill ner till affären också, köpa lite gott till mig och lite morötter till Prince. Han blir ju som sagt en helt annorlunda häst när det är godis inblandat, och jag ser inget negativt i det. Han förtjänar ju beröm när ha är duktig och jag tror att han uppskattar godis mer än att bli klappad, haha.


Min finis <3


Kommentarer
Postat av: Lollo

sv: man tackar :)

2011-08-15 @ 14:02:06
URL: http://iiblandundrarman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0