Saker du förmodligen kanske inte visste om mig.

* Jag älskar snabbmat som McDonalds, Sibylla, Burger King, Max o.s.v.



* Jag skulle kunna leva på pizza och cola livet ut.



* De flesta vänner jag har, har lätt att prata med mig, t.ex. om kärlek, problem eller vad som helst.

* Jag gråter jättelätt till filmer, oavsett om det är tecknat eller inte. - när jag är ensam.

* Jag har världens bästa kompisar och världens bästa häst!


* Jag blir lätt besviken men även lätt glad.

* Jag gillar inte komedi filmer så mycket, men däremot älskar jag skräck/action/kärleks filmer.

* Jag har svårt att vara vänner med folk som inte kan vara glada för andras skull, är själviska, egoistiska och bara bryr sig om sig själv, alltså allt detta tillsammans, om man säger så.

* Jag är en tävlingsmänniska, jag blir inte så sur när jag förlorar men jag älskar att vinna..

* Jag har färgat håret i minst 7 olika färger.

* Jag hatar segt internet och sega datorer, usch.



Kommentarer
Postat av: MADDES

Kul att du är med i dagens blogg. Vinnaren presenteras vid 22-tiden så glöm inte att kika in då!



Vad gör du nu då?

2011-08-08 @ 20:23:38
URL: http://maddisenj.blogg.se/
Postat av: sanna

sv: tack!:D

2011-08-08 @ 23:15:29
URL: http://hillaryochfleur.blogg.se/
Postat av: Johanna

sv. Vad bra att du ser den nu! :)

Tack och han tackar oxå! :)<3

2011-08-09 @ 12:31:29
URL: http://jumpingstars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0