That's just me

Hej dålig uppdatering!
Väcktes på morgonen för att åka och shoppa, blev riktigt nöjd med dagens köp. ( Dock blev det för mycket pengar som las ut, tycker jag. )
Efter det blev det direkt att åka ner och sitta inträde med Amanda och kolla på fotbollsmatch, och direkt efter det så blev det stallet. Fullt upp, haha.
-
Köpte ju longeringslina till Prince, och ja.. I början var han superduktig, lyssnade fint och skötte sig. När vi kom till galoppen så stack han och jag seriöst flög efter, tappade longeringslinan och han sprang vidare.. Men som tur klarade vi oss båda utan skador. ;) Var livrädd att han skulle stiga på longeringslina och bryta benen av sig, men icke.
-
Nu, lite bilder på vad jag köpte;
( Haha , sorry för dåliga mobilbilder.. )

Till Prince;
Grimma - lite liten men han var supergullig i den.
Longeringslina - helt okej.
Fleecetäcke - Världens sämsta passform och nästan lite litet men det funkar.



Gympakasse (?)
2 fotbollsstrump-par.



3 par skor också, haha.
Gympa skor, inne.
Gympa skor, ute. - kallar det gympaskor (A)
Vanliga skor, likadana som jag har nu typ haha.
Är inte alltför nöjd då jag ville ha ett par som inte fanns men skitsamma.



Killtröja.
Haha, jag var tvungen att köpa denna då jag gillar luftiga tröjor som inte sitter åt och den var dessutom snygg, hehe.. Den är snyggare än vad den ser ut. Har haft massor av killtröjor innan, hehe.



2 koftor.
Också snyggare irl. :)
Sen köpte jag lite andra saker, en tröja till, godis, pennor och lite sånt, men orkar inte lägga upp mer bilder.
Det enda mamma köpte åt mig var väl typ, ett par av skorna, för sen ska jag betala kläderna också.
Money, money, money..
Nu ska jag käka pizza, vi hörs !

Kommentarer
Postat av: estelle

Ja, man blir nästan lite rädd när man vet vad som kan hända, speciellt när man nästan har varit med om det själv...



Jag hoppas att han blir fin och jag tror att om man tar det lugnt och inte stressar så kan han nog bli densamma igen :)



Jag tycker om fältävlan men är lite väl skraj för att tävla det så att säga, när det börjar komma upp i svårare grader finns det ju större risk att både du och hästen kan skada sig så det skippar jag nog tills jag har en egen häst, som jag förhoppningsvis snart kommer få ;P



Nej, det är så synd att ridsport ska vara såpass dyrt. Man vill ju inte betala 50 000 för en bra tävlad häst osv.. :(

Madde köpte dessutom olle för 11 000 och han var ju utbildad o så, men inte helt. Så det var ju ändå ganska billigt.



hihi, jag fyller 13 nu i september ^^

2011-08-06 @ 21:02:05
URL: http://baarameejj.blogg.se/
Postat av: estelle

Inte för att det är stora händelser du har varit med om, gör de bra ont! Speciellt när man blir sparkad i huvudet.. :(

Själv har jag bara blivit sparkad i magen och på ena låret när jag hade mobilen i fickan så den gick sönder.



Jag åkte av en gång PÅ ett träd... x)

Jag var dock jätte nära att bryta nyckelbenet och fick en lätt fraktur i armbågsleden.



Nej, Olle är min sköthäst som jag har haft i kanske 4 månader eller något liknande. Det har ju inte blivit alltför mycket ridande eftersom han blev överansträngd, men han testade mig dock. Därför pröjade jag lite lätt med NH osv..



Det är så synd, man ser överallt på bloggar och på facebook att alla får allt dem pekar på inom ridvärlden. En bekant får en häst för 100 000 men låter den så inne i en box och skrutta hela dagarna, det är ju inge kul..



desamma måste jag säga! :)

2011-08-07 @ 07:00:22
URL: http://baarameejj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0