We belong together

Hallojs!
Vaknade ganska sent idag, men inte alldeles för sent. Har städat och packat, kan verkligen inte fatta att skolan börjar nästa vecka. Ser verkligen inte fram emot det, dessutom vill jag ha min gamla klass, inte a,b,c klasser.. It sucks.
Nu ska jag väl kolla på Heartland igen, nördade sönder det igår kväll.. Typ 5-6 timmar, hehe... Men det är sååå himla bra, grät sönder i några avsnitt, det är så sorgligt!
Men nu ska jag kolla Heartland, igen haha.
Prince får vila idag, det behöver han nog från de senaste dagarna. :)



Sööötisen!

Kommentarer
Postat av: stockholmriders

Jag vet att du älskar när jag lägger in reklam på din blogg, för först tänker du alltid äsch reklam.

Sen tänker du, varför skriver hon detta.

Sen tänker du detta tänker jag inte publicera.

Men jag som skriver detta är så smart att jag vet vad du tänker.

Reading ya tankar assooo ;)

Avundsjuk?

Men sjukt fin blogg du har ( haha jag är avundsjuuuk :O D:!! :)



förresten har vi en tävling om catago metallic boots i valfri färg på vår blogg.



http://stockholmriders.blogg.se/2011/august/vi-startar-igang-bloggen-med-en-bloggtavling.html#comment

2011-08-14 @ 14:36:46
URL: http://stockholmriders.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0