Every Teardrop Is A Waterfall

Hallojs!
-
Förlåt för min dåliga uppdatering! Har haft fullt upp, ehe.
Igår var jag i stallet, var med Fanny, var med Philip och ah, varken orkade/hann blogga.
Idag har jag också haft fullt upp. Mamma väckte mig runt 10 och så åkte vi och handlade dem sista julklapparna. Efter det så har jag varit i stallet och ridit. Blev en liten runda, jag red Prince och Moa fick rida lilla Lodis. Tyckte det gick ganska bra, men Prince är ju tre gånger så större än Lodis, så dem har ju lite olika takt! ;)
Det blev ju ingen vidare hårdare ridning, men vill inte pressa honom nu efter i Onsdags, det riskerar jag inte!
Men nehepp, helt sjukt att det är Julafton imorgon, känns inte som det. Ska iallafall ut tidigt på morgonen och släppa ut hästarna, och kyrkan..  men jaja!
Kommer mer inlägg sen, vi hörs! :)



Det kommer nya bilder snart, håll ut! ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0