Final Destination 5

Hallojs!
-
Sorry för dålig uppdatering, igen. Jag har inte haft något att skriva om. :o
Skolan var helt okej idag också! Helt otroligt sjukt, på onsdag har vi jullov, hur sjukt?!
Jaja, iallafall så var det stallet när jag kom hem, sen gjorde jag ingenting speciellt.
Sen så hade jag ingen film att kolla på så frågade bror min, han gav mig Final Destination 5 och det var den cpigaste filmen jag någonsin sett. Sjukt.
Så äcklig att man skrattar typ. :o Man måste se den för att förstå.
Att säga att jag inte är rädd och att jag inte kommer få mardrömmar inatt vore att ljuga, lite skrattretande men samtidigt läskig. :o
Men den var helt okej, antar att jag kan rekommendera den om man har inget liv som jag har, en fredags kväll.
Men nehepp, ni får ha det! :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0