I miss you

1. En bild på favorithästen
2. Min första "kärlek" inom ridsporten
3. En av mina favoritbilder
4. Min största rädsla inom ridsporten
5. En sak som aldrig får hända
6. Min första pojkvän
7. En syn på mig själv.
8. En låt som påmminer om någon jag älskar
9. Någon som får mig att må bra.
10. En bild som gör mig glad
11. Min hösta önskan
12. Min familj
13. Låtar som jag lyssnar på när jag är glad eller ledsen
14. Något jag vill göra
15. Någon/Några som jag vill träffa igen.
16. 15 saker du inte visste om mig själv

Jag vill träffa oehört många igen...
T.ex. alla gamla hästar jag skött om, Brunte, Mante, Pärlan, Tindra ,Glimten, Sarma och ah..
Min gammelmorfar, gammel farmor och ah många till.
Sen så saknar jag Laura igen, fast vi kommer träffas i sommar igen, absolut! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0