life's good

Hallojs.
-
Det var bara lite enkla inlägg igår, men steg ju upp tidigt och släppte ut hästarna, samt fixade Lodis o.s.v.
Sen så kollade jag på Red Riding Hood, galet vad bra den var!
Sen så firade vi först på mammas sida, när vi var hos mormor så råkade jag somna, sen så gick jag till pappa och firade på hans sida, jag råkade somna där också, vet verkligen inte hur jag lyckas ibland..
Jaja, sen var det kyrkan med Fanny, Rasmus, Philip och Kimman och lite andra folk, och sen så var vi lite efter det. Kom hem vid 1 iallafall, på natten då.
-
Jaja, fick massvis av bra saker!
Hårddisk, datamus, en häst ( xd ), parfym, magig brusch, ridbyxor, pengar och massvis av saker till!
Är verkligen as glad över hårddisken, den behövdes verkligen.. Har inte ens kunnat installera sims för att min data har haft så lite plats. :'s
-
-
Idag vaknade jag upp halv två, eller ja jag väcktes för att dem åkte cross utanför..-.-'
Men var riktigt skönt att få sova ut lite iallafall, det behövdes något enormt!
Sen har jag bara sluppit vid tv:n och kollat Glee, Ensam hemma o.s.v, det går ju massvis av bra saker på tv:n. :)
Nu ska jag typ chilla resten av kvällen, se om jag hittar någon bra film och sen försöka sova tidigt, måste släppa ut hästarna imorgon.
Så vi hörs ! :)


Gammal bild sen i somras på Fanny och mig, men har bildbrist, hehe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0