Me and myself

1. En bild på favorithästen
2. Min första "kärlek" inom ridsporten
3. En av mina favoritbilder
4. Min största rädsla inom ridsporten
5. En sak som aldrig får hända
6. Min första pojkvän
7. En syn på mig själv
8. En låt som påminner om någon jag älskar
9. Någon som får mig att må bra
10. Min högsta önskan
11. Min familj
12. En bild som gör mig lycklig
13. Låtar som jag lyssnar på när jag är glad eller ledsen
14. Något jag vill göra
15. Någon/Några som jag vill träffa igen.
16. 15 saker du inte visste om mig själv
-

Alltså, jag har enormt svårt för att beskriva mig själv.. :( Men ah.
-
Jag är ganska så osäker, iallafall när det gäller vissa saker. Jag kan vara jätteblyg, men för det mesta så är jag inte det, haha! Har extremt mycket energi så kan bli lite, hmm.. Galen fast ändå inte galen, om ni fattar. ;)
Jag brukar vara den som typ sitter och sjunger och skrattar åt mig själv en dag när alla är sådär extremt tråkiga. Dem skrattar åt mig, inte med mig. ;)
Hehe, nej men ja. Jag är ganska omtänksam, säger väldigt många iallafall.
Det stämmer nog till en viss del. ;) Jag hjälper hellre andra med deras problem än att ta tag i mina, det blir liksom enklare då. Jag har också enormt lätt för att få folk att prata ut med mig, det är mååånga som snackar om problem, känslor o.s.v med mig, kanske för att jag lyssnar och bryr mig. ;)
Däremot snackar jag inte känslor när det gäller mig och sånt med andra, bara med Laura. Hon är för underbar den tjejen, hon förstår mig precis. Kanske är det så för att jag  typ passar in inom " ensam är stark".
Haha, nej men typ så.
Jag är också en sån person som måste bevisa saker för mig själv. Är jag rädd för något så måste jag göra det ännu värre. T.ex. hoppa från 10:an, skulle darra men hade gjort det ändå. Om hästens sticker för mig, jag måste rida om på exakt samma ställe efteråt för att jag måste bevisa det för mig själv, att jag inte är rädd.
Typ! ;)
Vet ärligt talat inte vad jag ska skriva om mig själv. Får be någon skriva om mig så lägger jag in det sen, haha. ;)
Rörig text ja..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0