You can never break me

Hallojs.
-
Skolan var helt okej, riktigt chill och typ bara film och sånt.
Sen har jag varit hemma, kollat O.C och lite så.
Dagen var helt okej, tills min * tusen svärord * bror kom och typ förstörde allting. Säger inte varför, men ah, sådär förbannad som man är typ, 2 gånger om året eller något är jag.. Vet inte vad jag ska göra, är sådär äckligt arg så jag bara vill bryta ihop, men sen kommer jag på det, han är inte värd min tid. Försöker skriva jättefint nu, funkar bra men i mitt huvud.. Nä. boom boom poow, ni som fattar.
Självklart så kommer Mamma och Tomas och säger att ett svärord till från mig så bryter dem internet.
Jaja, är sådär helt sjukt sjutton äckligt super förbannad just nu.
FML alltså, haha så sjukt arg är jag. Sorry, blir ett inlägg av ilska.
Men får ta och gå ner och slå lite på boxa lite på boxnings påsen, eller vad det heter, och få ut mig lite ilska. ;)
Hade.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0