You don't know what you have until you lose it

Fyfan vilken helvetes morgon.
-
Igår så la sig Prince ner helt vanligt när jag var där, inte när jag var i boxen men i stallet. Jag tyckte inte det var så konstigt, liksom, även om det inte var likt han kanske han bara var trött. Han bajsade precis innan också.
Jag och Mamma misstänkte kanske kolik men ändå inte direkt, han la sig ner lugnt och försiktigt, bajsade och så.
-
Men idag klockan halv sex ringde mamma.
Prince var hängig, bara låg ner o.s.v.
Först var jag lugn, tog fram datan och letade fram numret till veterinären. Sen så typ bara bröt jag ihop, började gråta som as så kunde inte ringa till veterinären så det fick Tomas göra.
Jaja, sen så gick jag ner till stallet, typ vid sex.
Väl där så ledde jag honom en stund, sen tog jag in honom i stallet igen och då var han lite hängig, försökte lägga sig ner någongång men det stoppade jag. Men sen så piggnade han till lite, och bajsade! :D
Sen så piggnade han till rejält och bajsade igen, sen kom ju veterinären och gav honom en spruta, men han sa att han kan inte lova något eftersom att kolik kommer tillbaka, men han sa att han var "frisk" ( man kan ju inte säga så till kolik, men han mådde bra och som vanligt. )
Sen så fick han röra lite på sig och då jävlades han med mig, skönt att ha honom tillbaka, haha!
-
Morgonen blev ju inte som planerad, missade ju julshowen på skolan, och det suger lite men men.
Blir nog inte shoppning heller, ska GÅ ner och kolla Prince ofta nu.
Rörig text och kortfattat, men ah haha.


Inget får någonsin hända dig gubben.. <3






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0