Tja, Sofie aka Soffan här !

Hejsan allihopa!
.
Imorgon börjar vi blogga ordentligt, men innan det kanske lite presentation av oss för er som inte vet så mycket om oss.
Vissa har nog läst min f.d. blogg skoogsmuullarna, som nu har lagts ner.
Men nu, om mig ! ;)

Jag heter då Sofie, för er som inte fattat det ännu.
Jag är 14 år, en helt vanlig tjej som bor på landet i en liten skithåla. :)
-
Mina föräldrar är skilda, men i båda mina familjer är vi 8 stycken, inklusive mig.
Jag har två katter, två kaniner och en häst.
-
På fritiden så är jag i stallet, sitter vid datan eller är med mina kompisar.
Fanny är då min "bloggpartner" som jag har kännt i hela mitt liv, innan vi ens började dagis.
Hon är ärlig, söt, snäll och en underbar vän och vi har alltid roligt tillsammans, vi delar ju intresset hästar och det är väldigt roligt.
-
Fanny och jag !
Fanny och jag!
Fanny och jag !
Jepp, om ni undrar är jag och Fanny alltid lika seriösa, snygga, coola o.s.v. ;)
-
Tänkte skriva ett inlägg om min häst sen också, i ett eget inlägg.
Om ni vill veta gick det så jävla dåligt idag att jag började gråta, pinsamt värre.
I början gick det super, vi fick fin galopp i skogen och sen bara ballade allt ur, han vägrade gå, jag hoppade av och ledde honom vilket egentligen var fel, när dom andra skulle galoppera så var jag så sur att jag höll honom i skritt o.s.v.
Det ridpasset vill jag sätta ett kryss över och sedan glömma.
-
//Sofie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0