Tjoo, Fanny aka fåtöljen här !

Hey allihopa !

-
Jag ska börja presentera mig då ! Jag heter Fanny och är en glad -liten- tjej på 14 somrar. Min familj består av mig, mamma, pappa och storasyster Sandra.

-

Jag har två hundar som heter Undi & Yazzi, en katt med namnet Godis och såklart världens bästa ponny och hon heter Chocolate Sun, fast jag kallar henne för Sunny :)


Hihi, Yazzi till vänster och Undi till höger. En bild på hundarna från vintras.


Sunny och jag

-

För er som inte vet vem jag är så är jag tjejen till vänster på headern.
Den söta tjejen till höger däremot är Sofie och vi har hållt ihop så länge jag kan minnas ! Innan vi började dagis hade vi träffat. Vet inte vad jag skulle gjort utan Sofie faktiskt.
Får hoppas att det förblir en stor fråga som ingen vet svaret på !



En bild på mig och Sofie :)



I bloggen kommer ni få se
:
  • Ridpassen & stallet
  • Vår vardag
  • Hiss & Diss  ( & andra roliga inlägg angående sånt )
  • Lite personlig information
  • Vad vi tycker & tänker om saker och ting
  • Videoblogg  ( förhoppningsvis så mycket som möjligt ! )




Vi får hoppas vår blogg blir spännande och aktiv för er som vill läsa den ! :)


// Fanny

Kommentarer
Postat av: Nora

Sv! Det är mina favoriter de med. :)



Tack så mycket eran var fin den med ! :)

2011-07-30 @ 11:39:17
URL: http://equosteam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0