Dagens ridpass 1/11

Idag blev det ett dressyrpass, i paddocken med Fanny & Sunny.
Det gick så sjukt jävla bra! :)
I början var han seg, seg och seg, och dessutom kändes han lite sådär småstel.
Sen började jag "arbeta" lite med mer honom, han mjuknades upp lite och efter ett tag så sökte han sig neråt fint. I slutet tyckte jag iallafall att han gick super, asnöjd!
Galoppen gick sådär, den sista galoppen gick super så avslutade där med galoppen.
Supernöjd över dagens ridpass, tyckte verkligen han gick bra i slutet, har dessutom inte ridit dressyr på månader.
Älskade häst!


Jag har världens finaste, underbaraste häst! :)
Min lycka. <3


Kommentarer
Postat av: Josäfin :>

Sööt bild :D

2011-11-02 @ 15:21:22
URL: http://jossanamigo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0