evil story

Hihihihi kolla vad jag fick av underbaraste Fanny och Kimman! :''D
Fett yummie, nu kan ni vänta er SNYGGA bilder ! ;)
-
Berättade jag att dem skrämde mig som fan? Nej det gjorde jag inte, ehe.
Satt ensam där nere, plötsligt knackar det hårt på fönstret och jag bara flyger upp. Den enda som är hemma är bror som sitter vid datan, mina föräldrar är borta på "fest".
Det knackar igen, på andra fönstret, och jag blir asrädd.
Blev as rädd med spelade som att jag inte visste något, det knackade mer och mer, sen ringde det dolt nummer på min mobil, och jag ba; vafan?!
Var fan så jävla rädd, trodde jag skulle börja gråta, sen typ är det tyst i 5-10 minuter, sen hör jag någon hoppa fram och iiiillvrålar och där står Fanny och Kimman och gapskrattar!


Seriöst, jag var liiivrädd.. Jag tänkte seriöst " Jaha, nu är det slutet för mig, hejdå kära värld."

Ni får en bild på dem, hihi ;)


Kommentarer
Postat av: matilda :)

fin blogg du har! :)

2011-11-06 @ 00:53:22
URL: http://skogsrusset.soclog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0