Hissar och Dissar !

-
-
* Färg Linser! ( Linser överhuvudtaget )
Det är fett snyggt! Hade ett par bruna som passade mig bra, men självklart gick den ena sönder så jag har bara en kvar. :(
Men det är iallafall skitsnyggt!
-
Gammal cp bild på mina linser, men hade ingen annan. Men jag gillade dem linserna, tyckte det passade mycke bättre med bruna ögon till svart/brunt hår. :)
Och här är bilder som är REDIGERADE, inga linser. Men linser kan ju nästan se ut så och det är feeeeett snyggt.
-
-
* 1 December imorgon, nästan jul alltså, göttans!
Tiden går fort, har inte ens köpt en enda julklapp än haha..
-
-
* 8C!
Galnaste och roligaste klassen på skolan ! ;)
-
-
-
* Proffs hårspray!
Bäst! ;)
-
bild från google
-
-

-
-
* Killar som slåss ! ( du vet vem du är ;) )
Iallafall sånna som bara går fram till någon och slår ner den för att den sa något till dens kompisens kompisens syrras bästaväns syrras.. o.s.v. ;)
Mår illa av sånt, t.ex. sånna filmer som Never Back Down, sitter fan själv och har ont i kinden! :o
-
-
* Matte!
Har verkligen blivit dålig på det. xd
-
-
-
* Lärarna på våra skola!
Låter inte Rasmus ha sin keps, stackarN! ;)
-
-
* Wrong Turn - filmerna!
Dem är liksom lite roliga att kolla på, men så grymt overkliga och vidriga.
-
Gubbarna skrämmer skiten ur mig.
-
-
* Sms signaler!
Tillslut hör man sms signalen utan att man får ett sms.. :'s
-
-
-
-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0