I will always love you

Ni vet, när jag sa det där om utökning och förflyttning? Tror jag sa något sånt iallafall.
Jag ville inte säga något förrens det var 100 % säkert, ifall ifall. Men vi ska iallafall köpa en ny häst! :D
-
Vi ska köpa en B-ponny, meningen är att min syster ska rida och ha den, men jag kommer rida den ibland också samt min lillebror. Det blir antagligen en valack också.
Men självklart så ska vi ha kvar Prince också! :)
Jag vill iallafall ha ett gotlandsruss, dem är så härliga. (A)
Men det vill inte mamma, tyvärr. Men vi kollar lite hästar men det lär ändå inte bli av förrens om några månader.
-
-
Eftersom, att vi ska byta stall också. Det får inte plats med ännu en häst där jag har Prince just nu, och då ska vi göra om ett stall som förövrigt inte ser ut som ett stall just nu.
Det är boxar, hagar och sånt som måste fixas. Det har varit superbra att vara i sonakull, det är liksom fint där och smidigt, men det blir närmare när jag är från pappa, så därför blir det såhär!
Det enda jag känner som är lite "dåligt" det är att jag inte vill att Prince ska flyttas runt, men eftersom att vi har ridit förbi där flera gånger och att vi kommer rida ner honom dit så tror jag inte blir någon stor sak, han är ju " lite van " om man kan säga så, haha.
-
Men jaja, vi får hoppas det blir bra iallafall!
-
-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0