I won't let you go

Hallojs!
-
Plugget kan dra åt! Usch, SO-kartprov imorgon om Afrika, kan 15/39 ! Usch, det här är inte bra.
Nog om det så fick jag cykla i mörker till stallet, åååh jag är typ mörkrädd när jag är ute och cyklar. Känns som om någon kommer sitta på min pakethållare och någon kommer framför mig, typ The Grudge. ( Det finns inga lysen )
Jaja, det var härligt att träffa Prince. Borstade han och sen så försökte påbörjade jag trixet "puss". Dock har jag tappat bort min klicker och det suger totalt, känns liksom inte som någon mening då.
Jaja, plugget gör mig på riktigt dåligt humör ! Och det är Torsdag imorgon, jag HATAR torsdagar.
Men innan jag slår sönder datan så bör jag säga hejdå, så vi får höras ! :)

Min fina kille! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0