not over you

Hallojs!
-
Idag var skolan chill, alla lektioner var typ helt okej förutom tyskan, den suger som vanligt och tack vare Oskar så fick vi ju den vanliga repliken av Annelie " Ett ord till och ni blir utslängda! " Jag sitter där typ illseriös och Oskar bara skrattar, haha mindre kul.
Sen var det ju ridning, HAHAHA sa jag att Prince var rädd för mörkret? Han var såhär jätterädd och ville inte gå ifrån ljuset, sen tog jag upp mobilen och lyste och han blev livrädd för sin egna skugga, hahah jag dog, så gulligt.








Jag älskar dig , min bebis!
-
-
Sen på vägen hem var det jättemörkt, Rasmus och Daniel gjorde mig sällskap hem och självklart hoppar Rasmus kedja och det är inga lysen på den vägen, hade bara min mobil och lyste med.
Precis när han fixat kedjan hör vi något i skogen, jag bara skrek och både jag och rasmus bara flög upp från cyklarna och cyklade as fort därifrån, och Daniel bara typ " skojjar ni eller ?! :O "
Haha, det var läskigt... Det låter inte kul men det var kul. xd
-
Gammal bild :d
-
Sorry för rörig text, menmen.
-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0