Saker du kanske inte visste om mig

* Jag älskar Chicken nuggets! Det bästa som finns, omg. * dreglar*
-
-

-
-
* Jag blir svartsjuk jättenkelt (A)
Stör mig på det xd :(
-
-
* Om jag hör en bra låt, så lyssnar jag sönder den tills den blir dålig!
Stör mig också lite smått på det, hehe.
-
-
* Jag har sjukt svårt för att hålla i mina pengar.
Köper nästan upp dem direkt, och INTE på kläder/skor eller något, mycket på typ godis och så..
-
-
* Jag är inte mörkrädd direkt, men jag känner mig väldigt obekväm när det är mörkt ute och jag är ensam hemma, jag tänder ALLA lampor i huset. xd
-
-
* Jag har lust att bara klämma sönder min katt för hon är så söt! :D
-
-
* Jag är så extremt lat, helt ofattbart.
Jag orkar inte, den meningen säger jag nog minst 20 gånger per dag. Jag orkar inte ens göra saker som inte ens är jobbiga, gå ner för min trappa och hämta något, orkar inte..
-
-
* Jag HATAR players!
Behöver nog inte säga mer där..
-
-
* Jag kollar typ aldrig på tv, sitter bara vid datan. :)
-
-
* Jag har typ blivit ganska så känslig.
För ett år sen så typ brydde jag mig knappt om någonting, nu bryr jag mig mycket mer.
-
-


tidinställt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0