come back

Hallojs!
Sorry för min mega dryga uppdatering.
Igår red jag ju Prince, han var ganska.. Hmm, typ konstig haha? ;) Ena stunden blev han slö ena stunden ville han springa snabbtsnabbtsnabbt och han var ganska tittig, busponnyn! :)
Sedan sov jag ju över hos Kimman, vi åkte till Rasse, sen kom Edin och Oskar runt 10 på kvällen och cyklade hem typ halvtolv, haha..
-
Jaja, sedan steg jag upp klockan halv sex, cyklade till stallet och släppte ut hästarna. På vägen dit var det fortfarande jättemörkt ute , så jag såg ingenting.. Fyfan vad rädd jag var, obeskrivligt.. Nepp, ska jag fortsätta cykla till stallet ska jag sluta kolla på skräckfilmer.
Jaja, sen blev det hem igen till Kimman, sova en timme, sedan drog hon, jag och Matilda till Stackebo, Kimman hoppade CR ju. Det gick jättebra, eller ja första rundan ( klubbmästerskap ) så gick det "lite" för fort så det blev 8 fel i omhoppningen, haha jävlar vad det gick. Andra rundan gick jättebra också. Jag och Matilda frös som fan , haha.
Men bilder kommer förhoppningsvis snart, om Kimman orkar skicka dem! :)
-
Nu ska jag städa, packa och sedan blir det upp till mamma och sen stallet, vi höres!



Gammal bild på Kimman och Vivan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0