Dag 24 - Mina bra/dåliga sidor

Tycker det är svårt och säga hur jag är, men vi gör ett försök..

Bra sidor: Jag är ärlig och säger vad jag tycker. En bra grej är att om någon säger något till mig och den säger: detta stannar mellan oss, så gör det det ! seriöst, tycker det är asdålig stil och gå runt och säga allt till alla..
så, vem som kan säga vad som helst till mig, utan att det kommer fram. och det menar jag :)



Dåliga sidor:
Ibland kan min ärliga sida bli fööör ärlig.. hehe. Jag säger ju vad jag tycker och ibland kan det bli så att jag inte tänker mig för, det jag ska säga utan säger det direkt (a' 
Dålig sida, som jag jobbar med hela tiden.

De tänker jag på mest när jag ska säga hur jag själv tycker, sedan kanske andra säger det, men aa, så uppfattar jag mig själv ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0