Dag 25 - Mina mål

Mina mål, jaaa....

Om vi säger detta året i 8:an och det händer rätt mycket detta året. Betyg, konfa, högre krav, hinna med hästen och kompisar. Det är rätt tufft.




Men jag vill verkligen kunna få in allt och att jag hinner med allt. Satsa i skolan, satsa mer på pollen, vara mer med kompisar och vara hjälpsam hemma liksom :)

En vanlig vardag för mig ser liksom ut såhär:

Skola-stallet-läxor  

Jag är liksom aldrig med kompisar på vardagarna, för det hinner jag inte. Förutom fredagen då såklart :D men annars är det såhär, yepp !

Innan var det faktiskt ännu värre med kompisarna. Då var jag aldrig, jag menar typ aldrig med kompisarna på fritiden. Fattar inte varför ? Nu är jag hela tiden rädd att förlora kontakten med många. Särskilt nu när vi har bytt klasser och inte träffar alla lika mycket längre..:/ ♥  Det suger.

Så mitt mål är att rida min häst mycket nu, jobba i skolan och hinna med kompisar så mycket som möjligt ! För att vara med min lilla ponny & mina kompisar..det slår allt ! :) ♥













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0