Få inte en tjej att falla för dig om du inte är beredd att ta emot henne.

Hallojs!

Skolan var tråkig idag, men ändå ganska okej. Imorgon är det Torsdag, fan fan fan! Jag verkligen seriöst hatar torsdagar. Att ha Engelska och Tyska på samma dag borde vara förbjudet! ._.
Nej usch, vill inte ens tänka på det.
Jaja, ska alldeles strax cykla till stallet, ska rida med Annzie idag.
På Fredag åker jag förhoppningsvis till min supersaknade Laura Aakilde! <3
Som jag saknat den tjejen!


Bjuder på en gammal videoblogg från i somras, haha!
Helt sjukt vad kul vi hade, hon och jag!
Men nu ska jag rida min "lilla" häst, vi hörs senare, slänger upp några inlägg då!


Kommentarer
Postat av: Laura

Saknar dig med, hoppas nu du kommer på fredag! :)<3



Puss!<3

2011-10-05 @ 18:19:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0