För jag kommer aldrig låta dig få se mig svag.

Hallojs!
Är hemma efter konfalägret! Det var kul, vi åkte ju med Bredaryd, vissa kände jag lite innan och vissa inte, men alltid kul att få lära känna nya och träffa gamla vänner! :)
Vi gjorde massa olika saker, typ en övning var att klätta upp för ett träd 10 meter, gå ut på en stock och sen kasta sig bakåt, med lina och så då. Och lite annat kul, när det gällde höjder så skakade jag sönder, haha!
Jag har iallafall haft kul, bilder kommer senare för Fanny har dem ! ;)
Jag är sjukt trött också, haha.




Kommentarer
Postat av: bella

fin häst :)

kommentera gärna min blogg :)

2011-10-01 @ 22:20:02
URL: http://lillasotabella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0