Just my luck

Godmorgon!
-
Jag har Laura vaknade för en halvtimme sen ungefär. Vi har släppt ut hästarna och käkat lite frukost.
Nu sitter vi här och nördar vid datorerna, hehe. :3
Mamma kommer och hämtar mig typ halv tre, så vi ska väl chilla tills dess tror jag. Kanske ut och fota lite. :)
Jag och Laura har varit så onyttiga denna helgen, popcorn, chips, cola, hallonsoda, massvis av godis.. Hehe, och ändå typ bara suttit inne vid datan och nördat. :3
Men nehepp, när jag kommer hem så ska jag väl antagligen gå till kyrkan, den började typ klockan 6 eller något. Sen så får vi se, om jag hinner sitta vid datan så blir det en bildbomb, annars lovar jag att ni får den imorgon!

Laura och Honey :)

Minnie och jag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0