Moving on

Halloojs!
-
Skolan var lam idag, och ännu lamare blir det imorgon. Torsdagar, jag verkligen hatar Torsdagar.
Iallafall, idag så följde Moa med till stallet.
Jag hade ridlektion för henne och Fia.
Det såg ju betydligt bättre ut än första gången. Fia vill väl småbråka och bestämma lite men Moa kan inte riktigt koncentrera sig på Fia så hon sitter och "flummar" runt lite, men tyckte det gick fin fint. Fick springa jämte dem ibland men annars så. :)
Sedan fixade jag Prince box och lite så.
Nu sitter jag iallafall här och pluggar, men vi höres folks! :)

BTW, MIN KATT ÄR HELT JÄVLA GALEN! :)






Kommentarer
Postat av: Therese ☆ -Theresefabienne.blogg.se

sv: haha aa ;)

allt bra??

kan ju säga att ja verkligen gillar sista bilder ;)

2011-10-13 @ 08:13:48
URL: http://theresefabienne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0