She's a fallen angel

Hallojs!
Skolan var faktiskt helt okej idag. Inte överdrivet roligt men inte alltför tråkigt heller. Dessutom fick jag skitbra på en svenska saga vi gjorde, så är sjukt glad för det ! :)
När jag kom hem blev det att laga mat, haha jag är bäst på att laga mat, säger vi.
Sen blev det stallet, mockade och fixade allt inför ikväll. Grannens ston går jämte Prince och Spender så Prince går runt och är kääär. ;)
Men jaja, nu ska jag chilla lite vid datan, och ska cykla ner till stallet sen igen och släppa in hästarna!
Btw, vi beställde ju nya täcken till Prince, ett regn och ett stalltäcke tror jag.
Jag tror att det är demma, från Hööks.

Ett stalltäcke lär väl behövas om det ska vara lika kallt som det var i vintras, höhö.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0